http://centrumpapir.hu, hatályos: 2021.08.01.-től
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Centrum Papír Kft (7632 Pécs, Kodolányi János utca 29-31, adószám: 23386763-2-02), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
1. Impresszum – Üzemeltetői adatok:
Név: Centrum Papír Kft
Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János utca 29-31
Levelezési cím: 7632 Pécs, Kodolányi János utca 29-31
Nyilvántartásba vevő hatóság:
Cégjegyzékszám: 02-09-077508
Adószám: 23386763-2-02
Képviselő: Vágvölgyi Béla ügyvezető
Telefonszám: +36 72 747-748
E-mail: info@centrumpapir.hu
Honlap: www.centrumpapir.hu
2. Alapvető rendelkezések:
2.1. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.2. ÁSZF hatálya, elfogadása: A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
2.3. A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
2.4. Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
3.1. Az adatbeviteli hibák javítása – felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatók a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. A Szolgáltató, a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
3.2. Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 50 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 100 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
4. Regisztráció/Vásárlás
Szolgáltató kizárólag a portfóliójában található termékek kereskedelmével foglakozó gazdasági társaságokat illetve egyéni vállalkozókat / továbbiakban: Viszonteladó / szolgál ki. A feltételnek megfelelést társasági szerződéssel / cégkivonattal szükséges igazolni. Viszonteladó hozzájárul ahhoz, hogy mint igazolt viszonteladó partnert Szolgáltató viszonteladói adatbázisában rögzítse.
4.1. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a cég nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
4.2. Vásárlás
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
5. A rendelés menete
A Termék kiválasztása után Ön a “Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.
„Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár.
A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
5.1. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel):
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.
Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
5.2. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetésének módja
6.1. A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot. Viszonteladó a halasztott fizetést, részletfizetést a Szolgáltató képviselőjétől írásban kérvényezheti. A Szolgáltató jogában áll a halasztott fizetést, részletfizetést engedélyezni, vagy megtagadni. A Szolgáltató a kérelem elbírálásáról 3 napon belül értesíti az ügyfelet. A Szolgáltató nem köteles a döntését indokolni. A fizetési határidő túllépése, a számlák késedelmes rendezése esetén a Szolgáltató a hatályos jogszabályokban előírt, a késedelemből fakadó kártérítésre jogosult .A számla kiállítása a szállításkor illetve az áru átadásakor történik. A kifizetések a számlában megjelölt fizetési határidőig, levonás nélkül esedékesek. A számlával kapcsolatos kifogás nem jogosítja Viszonteladót a számla kiegyenlítésének visszatartására. A kifogás pontosan leírva, kizárólag írásban, a számla átvételét követő 8 napon belül tehető, melynek elbírálását követően Szolgáltató a szükséges mértékben helyesbítő számlát állít ki. A fizetési feltételek megszegése esetén Szolgáltató jogosult a feltételek azonnali készpénzes fizetésre való változtatására, minden nyitott követelés azonnali esedékessé tételére illetve a szerződéstől való elállásra
- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető telephelyén, székhelyén vagy Szolgáltató képviselőjének forintban fizeti meg a termék vételárát, készpénzben..
- Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódhat.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomaggal együtt vagy elektronikus úton küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék átnézni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
6.2. Szállítás módjai és díjszabása
- Rendelési minimum: 10.000 Ft
- Rendelési érték 10000 -35.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.490 Ft + Áfa.
- Rendelési érték nettó 35.000 Ft felett ingyenes.
- Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Szállítási határidő:
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szolgáltató beszállítója által vállalt szállítási határidő.
7. Rendelés lemondás-Elállási jog
Szolgáltató megrendelés lemondást csak olyan határidőig fogad el, amíg beszállító partnere tőle jogkövetkezmények nélkül elfogadja a megrendelés lemondást. Rendelhető státuszú termékek esetén, a beszállító által érvényesített lemondási díjat – a lemondott szállítmány értékének 10%-át Szolgáltató jogosult áthárítani a Viszonteladóra. Amennyiben a beszállító a Szolgáltató lemondását nem fogadja el, Viszonteladó köteles az árut átvenni és a vételárat megfizetni.
A kézhezvételi időpont a szolgáltató telephelyén történő átvétel esetében az átvétel időpontja, kiszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.
A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, a Viszonteladó saját költségén küldheti vissza a Szolgáltató telephelyére vagy székhelyére illetve átadhatja a cég képviselőjének. A Szolgáltató a visszaküldött termékek ellenértékét az elállástól számított 30 napon belül téríti vissza a Viszonteladónak.
– Viszonteladó nem élhet elállási jogával, ha a terméket használatba vette, vagy ha terméket nem rendeltetésszerűen használta, vagy ha nem tudja sérülésmentesen Szolgáltatóhoz visszajuttatni.
8. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság
– Rendeltetés szerinti használat mellett a Szállító szavatolja az általa forgalmazott termékek hibátlan működését, a termékek csomagolásán feltüntetett időpontig.
– Szolgáltató által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályok jótállási feltételei érvényesek, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt egyedi jótállási feltételek vonatkoznak.
– A reklamáció viszonteladói érvényesítésétől Szolgáltató azonnal elállhat amennyiben a terméken szemmel látható a nem megfelelő használat miatt keletkezett hiba.
– Az egyes termékekre vállalt/fennálló jótállási, szavatossági és/vagy termékfelelősségi kötelezettségei teljesítésén túl Szolgáltató nem felel a Viszonteladónál bármely okból jelentkező egyéb kárért, elmaradt haszonért, költségekért. Szolgáltató a felelősségét kifejezetten kizárja.
– A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye Szolgáltató telephelye, vagy a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz. A szavatossági, jótállási javításra szoruló termék be-illetve elszállítása a Viszonteladó kötelessége.
9. Vegyes rendelkezések
– Szolgáltató tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg a Megrendelő a jelen ÁSZF alapján átadott-átvett áruk teljes ellenértékét nem egyenlíti ki.
– Szolgáltató ezen ÁSZF-et Viszonteladói számára elektronikus formában a www.centrumpapir.hu címen folyamatosan elérhetővé teszi.
– A Viszonteladó bármely termék – akár hagyományos, akár interneten keresztül történt – megrendelésével magára nézve kötelezőnek elfogadja Szolgáltató ÁSZF-ét.
– Amennyiben az ÁSZF valamely pontja érvénytelennek minősülne, az nem teszi érvénytelenné a többi meghatározást.
– A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos Ptk. és az egyéb vonatkozó magyar jogszabályok rendelkezései, így különösen az alábbi jogszabályok irányadók:
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2001. évi CVIII. törvény;
– fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
– Esetleges jogvita esetén, felek a Szolgáltató székhelyén illetékes Bíróságot jelölik meg az ügy rendezésére illetékes szervként.
10. Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://centrumpapir.hu
Pécs, 2021.08.01.